بیانیه سایت قره چمن!

بیانیه سایت قره چمن به مناسبت انتخاب شوراهای محترم روستای قره چمن:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

طبق قولی که قبل از انتخابات شوراها به مردم و اهالی محترم قره چمن داده بودیم سایت قره چمن فارغ از جناح بازی و طرفداری از کاندیدای خاص در شوراها بود. امروز انتخابات تمام شده و سه نفر از عزیزان ما به عنوان خادم مردم قرار است که در روستا خدمت  کنند ضمن عرض تبریک به آقایان موسوی خدایاری و میرزایی و همچنین رحمانی که با دستور بخشدار محترم میتواند در جلسات شوراها شرکت نماید بدینوسیله اعلام میکنیم که ما حامی این عزیزان خواهیم بود و سایت قره چمن همچون گذشته کار اطلاع رسانی خدمات شوراها و همچنین رساندن صدای مردم به گوش مسوولین محترم را انجام میدهد و در کنار شوراها هستیم تا وطنی آباد و زیبا به دور از هرگونه مشکل و معضل را داشته باشیم. ضمن قدردانی از زحمات دوره گذشته شورا برای منتخبین این دوره آرزوی موفقت و سربلندی و توفیق خدمت روزافزون داریم.

سایت قره چمن – سوم خرداد ۹۶

 

 

 

×شما میتونید در قسمت نظرات این مطلب درخواستهاتون از شوراها رو بنویسید تا به سمع و نظرشون برسه×

7 نظر ها

  1. سلام وخسته نباشید میگم به شورای محترم از شما خواشی داشتم درقره چمن غربی خونه پدرم هستش ته کوچه ای که خانه حاج حبیب خانمحمدی است اولا یه تیر اضافه اونجاست بعد وضعیت کوچه خوب نیست واز لحاظ روشنایی وقتی شب میرسیم کوچه خیلی تاریک هستش وبا ترس بالا میریم دوست دارم قسمت غربی قره چمن هم رسیدگی خوبی بشه با تشکر ازشماامیدوارم در کارهایتان موفق باشید?

  2. این دوره به علت یکدست نبودن کاری از پیش نخواهد برد شورا، حالا شما که منتشر نمیکنی ولی از ما گفتن بود ، سه پادشاه در یک اقلیم نخواهند گنجید و هیچ کدام رسما ریاست دیگری بر شورا را قبول نخواهند کرد اقای… ( این قسمت توسط سایت قره چمن حذف گردید)؛ کاش ترکیب کمی یکدست تری انتخاب میشد؛ این حرف خیلیهاست منتشر کن لطفا

    • سلام در روستا کسی برای پادشاهی نیامده, برای خدمت و تلاش برای آبادانی روستا آمده مگر انکه کسی فکر ویا قصد پادشاهی در سر داشته باشد. والا شورا بودن مقام و شهرت آن هم در روستا ندارد.

  3. سلام کسی برای پادشاهی برای روستا نیامده مگر آنکه کسی فکر ویا قصد پادشاهی داشته باشد, که البته شورا بودن آن هم در روستا مقام و شهرتی ندارد. شورا بودن یعنی تلاش برای آبادانی روستا, یعنی رسیدگی به مشکلات اهالی, یعنی تلاش برای رفاه و آزادی اهالی و…

  4. بله تشکر خیلی ممنون

  5. سلام. فعلأ شوراهای سابق مسئول هستن اگر اقدامی نشد چشم رسیدگی میشود خانم طایری.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.